Prodajalec jamči za pomanjkljivosti na dobavljenih proizvodih, ki so nastale pred prevzemom blaga. Nadaljnja obdelava proizvodov mora biti izvedena v skladu s smernicami, ki jih daje proizvajalec in katere si je kupec dolžan priskrbeti. Kupec je ob prevzemu blaga dolžan opozoriti na vidne napake proizvodov.
V primeru dostave vidno poškodovanih strešnikov ali količinskih odstopanj, bo prodajalec reklamacijo upošteval le, če je ta zapisniško ugotovljena skupaj s prevoznikom. Za opečne strešnike velja toleranca loma pri dobavi do 2%.
Morebitne reklamacije blaga je kupec dolžan podati v roku 8 dni od dneva prevzema proizvodov in pred morebitno nadaljnjo obdelavo proizvodov. V primeru vgradnje blaga, na kateri so vidne poškodbe ali odstopanja od kvalitete se reklamacija na te proizvode ne prizna. Pri upravičeni in pravočasno podani reklamaciji prodajalec po izbiri v primernem roku nadomesti pomanjkljivi proizvod, ga izboljša ali pa izda dobropis. Jamstvo za napake preneha po šestih mesecih od prevzema proizvodov.
Postopek prijave reklamacije se izvede na povezavi: https://si.wienerberger-jamstvo.tools.wbs-see.com/reklamacija/.
Breme dokazovanja napak v vsakem primeru nosi kupec. Predpostavka za vsakršno jamstvo je izpolnitev pogodbenih obveznosti kupca. Proizvod je potrebno do dokončne, pisne ali sodno ugotovljenega jamstva prodajalca pri kupcu skladiščiti tako, da so izključene nadaljnje poškodbe. Morebitna izboljšanja ali nadomestilo se izvede na mestu predaje v skladu z dobavnimi pogoji.
Vsi jamstveni zahtevki so po višini omejeni na vrednost pomanjkljivega, s strani prodajalca dobavljenega proizvoda. Morebitni regresni zahtevki kupca so možni samo pri takojšnji pisni prijavi jamstvenih zahtevkov potrošnika do prodajalca. V vsakem primeru pa so izključeni regresni zahtevki po preteku 6 mesecev od prehoda nevarnosti (rizika) na kupca.